Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Eesti firma soovib muuta teleka eakate suhtlusvahendiks

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
FOTO: www.sentab.com

Eestis loodud seenioritele suunatud sotsiaalne võrgustik Sentab võitis rahvusvahelise idufirmade konkursi Chivas The Venture Eesti finaali ning saab osaleda miljoni-dollarilise investeeringute fondi jagamisel.

Sentab on seenioritele suunatud sotsiaalne võrgustik, mis ühendab üksikud eakad inimesed televiisori kaudu, muutes koduteleri interaktiivseks suhtlemisvahendiks, mille abil saab teha nii tasuta videokõnesid sõprade ja lähedastega, jagada pilte ja videosid kui ka tutvuda uute inimestega, et mitte tunda ennast maailmast isoleerituna.

Sentab Estonia OÜ üks asutajaid ja tegevjuht Tarmo Pihl arvas, et võit tuli tänu sellele, et sotsiaalse ettevõtluse kontekstis kõnetas nende missioon žüriid kõige enam.

„Idee tuli elust enesest – tunnetasime vajadust uue tehnoloogiasilla ehitamise järele, mis võimaldaks paremini ja tihedamini oma vanematega suhelda. Vanemad inimesed ei kipu väga sageli kaasaegseid lahendusi kasutama, seega otsustasime luua neile mugava võimaluse – suhelda hea tuttava televiisori kaudu,” ütles Tarmo Pihl.

Žürii liige ja investorite nõustaja Colin Tan Dotforge’ist rõhutas, et Sentabi puhul on tegemist selge ja tugeva ideega, millel on väga suur potentsiaal ka rahvusvahelisel areenil. „Neil on hästi toimiv meeskond ja väga tugev visioon sellest, mida nad tegema hakkavad ja kuidas see võib maailma muuta. Sentabi pakutav toode on mõeldud pidevalt kasvavale sihtgrupile – seenioridele. Usun, et sellest start-upist saab nii tugev äri kui ka oluline sotsiaalne ettevõte,” ütles Colin Tan.

Eesti vooru laekusid avaldused 32 idufirmalt, kellest viis paremat pääses lõpuvooru. 4. detsembril Tallinnas toimunud finaali võitis Sentab, kellel on žürii hinnangul kõige tugevam positiivne sotsiaalne mõju ühiskonnale.

Eesti vooru võitjat ootab ees niinimetatud „kiirendi nädal” ehk mentorlusprogramm, mis leiab aset 2016. aasta aprillis. Peale mentorlusprogrammi läbimist eraldatakse Chivas The Venture fondist 250 000 dollarit, mille jagamine osalejate vahel toimub avaliku hääletuse vormis. Ülejäänud 750 000 dollarit jagab aga juba 2016. juulis kogunev rahvusvaheline žürii konkursi maailma finaalis, milles osaleb ka Eesti vooru võitja.

Lisatud inglisekeelne tutvustusvideo

Tagasi üles